Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).

Riešenie sporov

Úvod KontaktRiešenie sporov

Alternatívne riešenie sporov


Firma ARPIS VEKTOR, s.r.o týmto vydáva záväzný pokyn pre riešenie sporov: 

Ak nie ste spokojný s vybavením Vašej objednávky alebo s našimi službami, napíšte nám na adresu sídla firmy: 


ARPIS VEKTOR, s.r.o. 

Robotnícka 72/90 

905 01 Senica 


Rovnocenným je však i podanie na emailovú adresu: 

bluewolf@bluewolf.sk 


Ak ste spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) a nie ste spokojný so spôsobom, akým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, obráťte sa prosím na konateľa firmy so žiadosťou o nápravu (arpis.senica@gmail.com).  

Ak na Vašu žiadosť odpovieme zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní odo dňa jej odoslania, môžete podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov, t.j. orgánu alebo oprávnenej právnickej osobe v zmysle §3 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v platnom znení 

Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou, ktoré boli uzavreté kúpou tovaru alebo aj na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.  

Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 zákona č. 391/2015 Z.z 

Oprávnená právnická osoba ako subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € vrátane DPH.  

Zákazník môže podať podnet / sťažnosť, a to buď online cez formulár na webstránke EÚ (tzv. RSO platforma) alebo priamo slovenskej inštitúcii, ktorá bude spor riešiť (tzv. subjekt alternatívneho riešenia sporu). Sťažnosť môžete podať aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov, na webovom sídle: https://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm 

 

V Senici 02.01. 2018 

Konateľ firmy ARPIS VEKTOR, s.r.o. 

 

 

Copyright 2017 - 2024 © BLUE WOLF